Franczyza

Wiosna to początek sezonu na lody. Branża ta według analityków ma przed sobą dobre perspektywy. Polacy zjadają bowiem znacznie mniej lodów niż mieszkańcy Europy Zachodniej. Średnia europejska to 6-7 litrów na osobę.

W Polsce roczne spożycie lodów nie przekracza 4 litrów na osobę. W ciągu ostatnich kilku lat rynek lodów w Polsce systematycznie jednak rośnie - średnio o około 10 proc. w skali roku ! 

 

Franczyza – W jaki sposób pomagamy ?

Nasz zespół zapewnia kompleksową pomoc w założeniu własnego słodkiego biznesu.  Począwszy od zaprojektowania, stworzenia i wyposażenia punktu, przez dostarczenie  know - how, bazy lodowej, produktów, jak również stworzenie grafiki menu oraz reklam. 

 

Zapewniamy szybki start

  • Możliwość wyboru modelu współpracy
  • Projekt technologiczny i architektoniczny
  • Projekt technologii produkcyjnej
  • Unikalne produkty w płynie gotowe do użycia
  • Dobór wyposażenia
  • Sprzedaż najlepszych i niezawodnych maszyn do produkcji w trzech wariantach
  • Kalkulator zysków  

Zapewniamy skuteczny marketing

  • Brand punktu sprzedaży
  • Projekt graficzny i materiały reklamowe
  • Wsparcie marketingowe
  • Ogólnopolską  promocję marki
  • Prowadzenie akcji marketingowych spójnych dla całej sieci

Zapewniamy know – how

  •  Szkolenia pracodawcy i pracownika
  • Wiedzę z zakresu prowadzenia działalności i pozyskiwania finansowania
  • Zaopatrzenie w surowce
  • Serwis technologiczny i techniczny

KATALOGI MASZYN DO POBRANIA

GEN5099    SLX400C     SLX400E

 

 

WYRÓŻNIA NAS 

  • Brak opłaty franczyzowej,
  • Brak opłaty licencyjnej,
  • Tylko sezonowa opłata marketingowa (w okresie działania lokalu).

 

FINANSOWANIE 

  • Zakup za gotówkę,
  • Leasing - możliwość sfinansowania inwestycji w formie leasingu już od 10% wartości inwestycji,
  • Dogodne warunki finansowania dostosowane indywidualnie
  • Wynajem i dzierżawa

 

WYSTARCZY 15 tys. złotych, aby zacząć własną przygodę !

 

NASZ MODEL BIZNESOWY JEST DLA WSZYSTKICH

 

OFERUJEMY NASTĘPUJĄCE MODELE WSPÓŁPRACY 

 

FOOD TRUCK – Polacy pokochali lody „z budki” …  Dla miłośników mobilnych rozwiązań przygotowaliśmy doskonałe rozwiązanie na sezon letni i wakacyjny – przyczepy lodowe, z których sprzedaż można prowadzić niemal w dowolnym miejscu i bez ograniczeń. Nie płacisz czynszu przez cały rok – bądź niezależny i elastyczny na zmiany w przyszłości ! Nasze przyczepy zostały zaprojektowane  w oparciu o zebrane doświadczenie całego zespołu
BALL – lodowa kula, która Ciebie wyróżni ! 

Punkt gastronomiczny wzbudza duże zainteresowanie, ze względu na swój wyjątkowy kształt. Jest to rozwiązanie ekonomiczne i praktyczne. Ze względu na niewielki kształt - koszty dzierżawy działki zmniejszamy praktycznie do minimum. Dzięki doświadczeniu naszego zespołu, jesteśmy o krok do przodu z jakością i trwałością wykonania tego typu przyczep. Ball, to opcja która doskonale sprawdzi się w wielu miejscach.  

Zacznij zarabiać już dziś na imprezach okolicznościowych, festynach, zlotach lub punkcie sezonowym!

TAKE ME – lody z okienka 

Nowy wymiar okienek z lodami. Preferujemy przy tym lokalizacje w centrum miasta, przy głównej ulicy, przy deptaku – czyli wszędzie tam, gdzie panuje duży ruch pieszych.  

COMMERCIAL – niezależny punkt gastronomiczny skrojony na twoje potrzeby. 

Małe lodziarnie stają się coraz większą konkurencją dla dużych lokali. Jest to wynikiem trendów, zmieniającej się mody i zachowań samych konsumentów. Pośpiech sprawia, że klienci uwielbiają szybką obsługę na wynos. Jakość, szybkość obsługi klientów w naszych punktach to droga do sukcesu. Sztuką nie jest inwestowanie w duże lokale, sztuką jest zainwestować w zadowolenie

MINI STAND – uzupełnij swoje stoisko o wyjątkowy produkt.Specjalnie przygotowany moduł do wstawienia w istniejącym już miejscu, z wykorzystaniem jak najmniejszej powierzchni lokalu (od 1 m 2 ). Jest to wariant dla osób posiadających już lodziarnie, kawiarnie , restaurację, bar lub sklep sezonowy, chcących poszerzyć swój asortyment o lody bałwanki.
 
 

 

Podstawa to wyjątkowy koncept i lokalizacja ! 

W przypadku każdego biznesu podstawową kwestią jest lokalizacja. Wybierając miejsce do otwarcia 

własnej lodziarni, szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na ilość mieszkańców w mieście, 

ewentualną konkurencję, czy też natężenie ruchu koło potencjalnego punktu. To, że w bliskiej 

odległości znajduje się podobny koncept nie musi skreślać wybranej przez nas lokalizacji, bywa że 

zdrowa konkurencja wpływa pozytywnie na prowadzenie tego typu biznesu – wszystko jednak zależy 

od konkretnej sytuacji. 

Lody Bałwanki

ul. Miedziana 8, Włynkówko
tel. (+48) 59 814 44 85
gsm (+48) 507 068 269